Gwarancja najlepszej ceny
Vip.sklep.pl obrał sobie za cel oferować swoim Klientom zawsze najlepsze ceny całego asortymentu. W tym celu dajemy ci Gwarancję Najlepszej Ceny. Jeżeli w ciągu 14 dni po swoim zamówieniu znajdziesz korzystniejszą ofertę dla swojego produktu, zwrócimy ci kwotę różnicy.
Poniższe wymogi obowiązują naszą Gwarancję Najlepszej Ceny:
- Zanim skorzystasz z gwarancji najlepszej ceny, musisz zamówić dany artykuł.
- Chodzi tutaj o produkt identyczny (tzn. ta sama wersja, rozmiar, kolor, materiał, wyposażenie itp.)
- Zakup miał miejsce w ciągu 14 dni.
- Gwarancja najlepszej ceny obowiązuje dla artykułów, które są oferowane online. Artykuły oferowane w sprzedaży stacjonarnej, są wyłączone z gwarancji najlepszej ceny.
- Możliwa do zwrotu kwota różnicy wynosi co najmniej 10 zł. Różnica ceny dotyczy artykułu o regularnej cenie, bez rabatów, kuponów rabatowych, ofert promocyjnych lub innych akcji promocyjnych.
- Przedsiębiorstwo oferujące twoje zamówione towary w niższej cenie, ma swoją siedzibę w Polsce.
- Korzystniejsza oferta nie pochodzi z internetowego serwisu aukcyjnego (np. Allegro, Ebay, Olx) lub klubu zakupowego (np. Gruppon,)
- Dany towar jest natychmiastowo dostępny, tzn. jest dostarczany w ciągu 1-2 dni. Uwzględniane są dodatkowe koszty, jak np. koszty wysyłki i podatek od towarów i usług. Obowiązują całkowite koszty zamówienia.
- Gwarancja najlepszej ceny dostępna jest jedynie jednorazowo dla jednego artykułu. W przypadku zamówienia większej ilości sztuk lub kilkukrotnego zamówienia można skorzystać z gwarancji najlepszej ceny wyłącznie dla jednego produktu.
Aby skorzystać z naszej Gwarancji Najlepszej Ceny wyślij nam proszę dowód oferty porównawczej e-mailem (link lub zdjęcie) na adres biuro@vip.sklep.pl Następnie sprawdzimy ofertę i w przypadku pozytywnej oceny zwrócimy ci kwotę różnicy. Skorzystanie z gwarancji najlepszej ceny wyklucza dodatkowe upusty cenowe przykładowo w formie rabatów promocyjnych.